lørdag 29. august 2009

Good morning sunshine

Pink - Please Don't Leave Me
Nå har smertene i munnen endelig begynt å gå over. Nå gjør det bare vondt når jeg spiser, men det kan jeg leve med enn så lenge.
Utrolig deilig å være oppe tidlig i dag også, føler meg ordentlig utvilt for første gang på lenge. Om ca 1 time ligger jeg langflat og får tildelt aromaterapi i 60minutter. Gleder meg så ufattelig til å få den behandlinga, særlig når været ute er så grått og trist. Fikk ett gavekort av Mikael på det til jul og bestemte meg for å bruke det i dag, kunne egentlig ikke brukt det på ett bedre tidspunkt :)

Senere i dag håper jeg det blir til at vi tar turen med noen venner på Momarken. For de som ikke vet hva det er, så er det en messe med ett stort tivoli, masse jallaboder, stands, konserter osv. Men siden møkkaværet har bestemt seg for å bli i Østfold, så spørs det hvor vidt vi bestemmer oss for og dra!

Når vi er inne på drittvær. Jeg satt å titta igjennom bilder fra Rhodos i stad og jeg lengter virkelig tilbake ditt. Fikk så lyst til å dra tilbake at jeg gikk rett inn på Star Tour sine sider å titta på billigreiser. Fant ingen til min store fortvilelse. Men...neste år:D

Q: Hvis du har vært i syden, hvor er favorittstedet ditt?

10 kommentarer:

Pernilleee sa...

har dere forlovet dere?=)

Andrea Eline sa...

Hehe, sånn egentlig så husker jeg ikke så mye av Mallorca - men har sett mange fine bilder. Rhodos, njæ - jeg har jo mine tvil ennå - haha, litt for lite sydenvandt til å kunne svare ordentlig føler jeg! :)

Håper været holder seg, da blir'e Jahn Teigen etterpå! :D

Line og baby❤ sa...

Jeg ville dratt til Kos i Hellas igjen, sinnsykt fint og jeg trives utrolig godt:)

Aromaterapi hørtes jaggu gøtt ut :D

Bjørg Kristin sa...

Hva skjer på det bildet der da? forlovet dere dere?:D:D

Aah, hadde vært kult å møte deg da! Jeg var på momarkedet i går jeg :p hihi

L sa...

Nååh så fint bilde av deg og din kjære :) er så kos at dere har forlovet dere :).

Har vært i Rhodosby selv utrolig fin der - men liker best zhakyntos i Hellas :)

Catherine Sund sa...

jeg har vært i syden 1 gang. jeg skjemmes nesten.

L sa...

sv : Hvordan fridde han daa? siden du skrev det :F hehe.

Fikk dere vært på momarken i dag eller =

L sa...

Hvem er det som er så blokka nå a snuppa :P

Katrine Isabell sa...

Sv: aww så herlig kommentar:D Ille søt du se:D håper formen din er mye bedre nå:D EHm videoblogg ja;D Det skal vi årne seru. Men om du sjekker ut tineceline.blogspot.com kan du se dem jeg laga der. er IKKE flink kan du si;D haha

Aromaterapi hørtes ikke vondt ut nå for og si det sånn. Håper du kosa deg i helga:)

Syden ja,ehm er ikke så veldig sydenvandt at det gjør noe,men Kypros vil jeg absolutt til:D Lurær ille på en tur i høst,men vi får se. hehe Veninna mi var nettopp i Afrika,det var visst helt sykt digg der:)

Sandra Larsen sa...

Tyrkia <3