mandag 7. september 2009

Der var helgen over


Rihanna - Rehab
Da var denne helgen over også, selvom jeg gjerne kunne hatt helg litt lenger.
I morgen begynner på skolen igjen, men jeg skal høre med rådgivere osv ang nettstudier sånn at jeg kan jobbe fulltid samtidig som jeg har skole gjennom nettstudiene. Er virkelig null motivert til å sette meg på en skolebenk og få utdelt ett lusent bortegodsstipend, så da prøver jeg så hardt det lar seg gjøre andre muligheter :)

Storkoste meg med gode venner og fest i går. Vi hadde vors her med rundt 15stk, før alle dro samla på byen hvor vi kosa oss minst like mye!

I dag gikk formiddagen med til vasking av leiligheten, samt en tur på Pizzanini og 2 serier bowling på kvelden med gutten min, Øyvind, Andrea, Nicho og Hanne.
Og heey, jeg vant sammenlagt på bowlinga (-B

Har nesten ingen bilder fra helga pga kameraet mitt som lever sitt eget liv. Men her er hvertfall ett par..
Smile to the camera.. eller ikke? :)

Verdens beste <3
Meg og Malin søtæ!
Nå skal jeg ta ett langt og deilig bad før jeg skal pleie føttene litt, samt og smøre hele meg inn i den nye bodylotioen fra Biotherm :) Min absolutte favoritt!

Q: Hva har dere søtnoser gjort i helgen?

12 kommentarer:

Maria Stenersen sa...

Jeg har hatt besøk av en gammel venninne, og møtt en jente jeg har blitt kjent med gjennom nettet og felles venner faktisk. Hehe :)

Mira sa...

Den sangen er så fin!

I helgen har jeg vært med kjæresten og kost meg skikkelig :)

Benti sa...

Sv: Ja blir kjempe kos å bli mamma, har termin den 18 novmeber;) så 10 uker igjen nå;)

Ja gleder meg til jeg får den,sånn at jeg kan ha den med meg over alt!

Tina:) sa...

Heisann.. Hvor har du kjøpt den jakka du har utenpå kjolen din? er så fin:)

Lena. sa...

Hei..
Den er kjøpt på Gina Tricot, løp og kjøp :)

Hanne sa...

Hørtes ut som en finfin helg:) Gøy med bowling, det må jeg snart spille! Vi har vært i Sverige i helgen, og i går var vi ute i båten.

Maria Isabell sa...

Jeg var ute på lørdag! Og jeg ble altfor full :P

Får håpe det ordner seg med skole :) Jeg trives veldig godt som student :)

marita sa...

hørtes ut som en bra helg :)
søtt bilde av deg og kjæresten :D

Anneline sa...

Det er bra du har koset deg i helgen da Lena :-D Haha, du og Mikael var ganske i form når jeg møtte dere på esso :-D

Katrine Isabell sa...

Så ut som en herlig kveld:D
Helgen min gikk med te kos,kos og enda mer kos. hehe Bowla jo vi også,å jeg vant å.hoho

Sv: Bilen blir nok fort borte. er to som skal komme og se i marra:)Han ene var villig te å gi enda mer for den å så klager ikke;D
Vi skakke ha noen ny bil nå. Vi har 4 stykk nemlig:p Så holder oss te de tre som blir igjen:) Men jeg skal kjøpe meg en ny bil etterhvert. Bytte over te Audi. Også skal vi kaaanskje kjøpe en banebil til:)

Kristine sa...

Virker som du har kost deg masse i helgen da (forutenom vaskingen da) :D

Nydelig bilde av deg og typen <3

Marianne sa...

Søte bilder.
I helgen har jeg vært hjemme og festet =) Kjempe artig!