lørdag 5. september 2009

Nye kjøp og fest


Svart veske. n y d e l i g :)
Rosa og deilig lue. Kommer til å bli flittig brukt :)

Basic topper. Offwhite og babyrosa

Lang genser med puff ermer
I dag fikk jeg endelig rota meg til å ta en tur på Gina Tricot. Målet var en kjole, men endte opp med noe annet småtteri også. Kjolen får dere ikke se, for den har jeg allerede tatt på meg og kamera har gått tom for strøm.

Nå er jeg veldig klar for å drikke sammen med hele gjengen. Skal ha vors her, før vi setter snuta mot ett utested for å sikkert ta nach ett sted for å gjøre alt perfekt. SKÅL :D

12 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Søtis :D Blir Gina på meg imorra. Kos dere:)

Bjørg Kristin sa...

å så fine ting da :D
ser litt av kjolen på bildet der da, kan se for meg at den er veldig fin :D hihi, <3
Kos deg masse masse i kveld da!

Benti sa...

Er så koselig å handle nye ting, jeg sitter å ser på nettet nå, men finner jo ingenting :S

Catherine Sund sa...

veska var kjempefin :)

Katrine Isabell sa...

Sv:Haha genialt med navnet til bikkja til mora di da;D

Så mye fint du har kjøpt deg:D Gleder meg til alle pakkene mine kommer i posten jeg.I can't wait:D

Håper du har hatt en fin helg søta:D

Malin Elisabeth sa...

Det har ikke funka for oss til nå hvertfall :( for jeg har sterke følelser for han.. desverre..

Ja han dro jo fra min bursdag igår så... Han hadde det nok fint når han dro:)

Bjørg Kristin sa...

Sv: aw, takk :) Ja har laget de selv :) hva har man ikke en søndag til når man kjeder seg :p hihi

Anonym sa...

Så utrolig søt du er:-D
Elsket huen, drit søt<3
Gleder meg til lønning, det blir bra. hehe..<3

Line og baby❤ sa...

haha, har du glemt at du sendte meg mld i natt og sa at du ikke skulle være med?:p Fyllaaa!! ;D

Hanne sa...

Så mye fint du har kjøpt, vesken var nydelig:)
Sv. her er linken til Forever21-kjolen:
http://www.forever21.com/product.asp?catalog%5Fname=FOREVER21&category%5Fname=dress&product%5Fid=2064843666&Page=2

Kristine sa...

Åh den veska har jeg så lyst pååå, bare i grå.. <3 Men vi har ikke Gina her :(

Christina sa...

fin veske du har kjøpt :)