mandag 17. august 2009

Her skulle det vært en nyttig overskrift


Erik og Kriss - Rundt fingern
I dag har det vært en typisk slapp dag med regn, joggedress og null sminke, som dere forøvrig sikkert ser på bildet.
De siste ukene har vi hatt mye å gjøre hver dag, vært mye ute og reist osv, så i dag fikk vi endelig sovet ordentlig ut for første gang på rundt 2 uker og gud så deilig det var :)
Nå har vi nettop spist eggerøre m/spekeskinke og er veldig klare for å slenge oss på sofaen med en god film og hverandre :)
Har også mistet absolutt alt håp om at det skal komme noen siste dager med litt sommersol, for hittil har det jo omtrent bare regna i hele august.

Noen av leserene mine som har fint vær der dere bor?
vil gjerne høre, sånn at jeg kan drømme meg litt bort ;)

I morgen kommer det en anbefalling på ett hårprodukt som jeg rett og slett har forelska meg helt i. Foreløpig er det ingen over eller ved siden av dette produktet.

3 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Siden vi bor i samma by er det drittvær her også :p..men det kom vell ikke som noe sjokk :)

Katrine Isabell sa...

Vært her har vært et rent helvete i dag kan du si:P Tordenvær uavbrutt i 3 timer har vi hatt i dag. Også var vi jo såå heldige at hele himmelen åpnet seg fullstendig disse timene. Woho;p

Gleder meg til anbefaling :D Jeg trenger noe nytt til mitt hår!

Bjørg Kristin sa...

Litt digg med en slækk dag iblant, jeg kunne trengt det nå føler jeg :p
søtt bilde av deg :D og her er det fint vær :)