onsdag 19. august 2009

Anbefalling, hår

Dette innlegget skulle egentlig kommet mye tidligere, men i stad la jeg meg i armkroken til Mikael å sovna i rundt 2 timer! Jeg elsker virkelig å sove og føler alltid at det finnes ett tidspunkt for og lukke øya noen minutter. Godt sovehjerte? Hell yeah :)

Så, tilbake til det jeg egentlig skulle snakke om i dette innlegget, nemlig en anbefalling.
Er ikke lenge siden jeg lagde ett innlegg over hvilke hårprodukter jeg sverger til. Men glanssprayen fra KMS har jeg byttet ut siden den gang.
Frisøren min introduserte meg nemlig for sexy hair sin "straight sexy hair, smooth and seal!" Dette er en anti-frizz og shine spray.
Pris:
mellom 150-200-,
Hva gjør den?
Den skal påføres i tørt hår. Om du retter håret, skal den påføres før retting for best resultat.
Med kombinasjonen av både anti-frizz og shine gjør den håret rett og slett amazing. Den "lukker ut" fuktighet og den holder frisyren din pen dagen lang. Den er ikke tung og har fæl lukt som mange andre shine sprayer, så det er fult mulig å ha den med seg å spraye over mer enn èn gang om dagen. Har fått mange kommentarer om at håret mitt har blitt friskere, tuppene ser mindre slitt ut osv, så denne sverger hvertfall jeg til.
Jeg er ikke noe ekspert, men jeg har prøvd mange nok til at jeg vet hva som er nærme definisjonen perfekt, det er denne!


I dag begynte dagen med at jeg var i byen med 2 stk søte jenter, Line og Andrea.
Fikk ikke kjøpt meg så mye, med unntak av en digg joggebukse og ett par Kawasaki sko.
Nå skal jeg innta liggestillingen på sofaen og se film med verdens beste kjæreste. Ahh, jeg har det så bra om dagen!

6 kommentarer:

Katrine Isabell sa...

Den anbefalinga der kom jammen meg akkuratt te rett tid:D Jeg har igjen bare litt av Kms'en og hadde planer om og prøve noe nytt. Nå er det ingen tvil lenger vet jeg:D

Hanne sa...

Den hørtes kjempebra ut, jeg trenger noe som kan dempe håret mitt litt og glatte det ned...:)

Unknown sa...

Tror jeg må teste det ut jeg ;-D

malin sa...

Nej, det er snakk om en som heter Ole! :o Øystein nei! Haha, han var jo helt syk! Han gjorde aldri noe han, ikke hadde han venner heller :p Haha! Huff, ja det er helt forjævlig å ha det sånn assa.. Enig med katrine isabell btw :-)

Marianne sa...

Takk for tipset! Den skal jeg virkelig prøve!

Maria Isabell sa...

Takk for tips :) Og! Godt å høre at du har det bra om dagen :D

Sv. Jeg kjøpte brillene på Vero Moda :)