mandag 31. august 2009

Need some help!


Cascada - Evacuate The Dancefloor
Bursdagen min nærmer seg med stormskritt og jeg har gitt mitt ønske til mamma, det er ett speilreflekskamera. Jeg har selvfølgelig ett vanlig digitalkamera jeg er veldig fornøyd med, men det kan jo aldri måle seg med ett speilreflekskamera.
Jeg har fortsatt bilder fra den aller første festen jeg var på, første baderomsbilde, bilder av gamle venner/skolekamerater osv. Jeg elsker å ta vare på minner, særlig i form av bilder!
Selvfølgelig kan jeg velge å dra i butikken å spørre de om tips, men jeg vet at en god del av dere har peiling på akkurat det her. Om ikke dere har peiling, så regner jeg med at hvertfall noen av dere har en speilrefleks som dere er fornøyd med!?

Blir evig takknemlig for tips, jeg vil nemlig ikke ende opp med noe jeg ikke er 100% fornøyd med. Så kom med dem :)

???

Nå har vært oppe alt for lenge å spilt farmville på facebook, og ja...jeg er hekta! Nå skal jeg og kjæresten krype under dyna og få litt skjønnhetssøvn. Ingenting er bedre enn å legge seg i nyvaska sengetøy i ett deilig og kaldt rom :)

G'night!


11 kommentarer:

Katrine Isabell sa...

Sv: Gikk det ikke an å se den? Hmm Går her;p jaja samma faen er bare masse grelle bilder uansett:)

Er så vanskelig og bestemme seg for noe med håret. Jeg vil lissom være blond for da slepper jeg å styre med blondt te sommern igjen,men har så og si alltid vært brunette på høsten/vinteren.

Jeg har ikke speilrefleks selv,men ønsker meg sykt. Da vi var i syden fikk vi låne et Canon EOS 500D. Det var kjempe bra:) Det var jo litt ekstra utstyr osv som var kjøpt til det,som bedre linse osv,men det ble kjempe fine bilder med det og var lett og bruke:)

Marianne sa...

Heihei! Heldig du er som kanskje får speilrefleks. Har innmari lyst på selv.

Jeg har jobbet en del med Canon eos 40D da jeg var i militæret, synes det var veldig bra. Men når det er sagt, så er jeg jo ingen ekspert, men jeg synes det var bra. Vi hadde mye kursing på det, så derfor kunne jeg litt etter hvert. Men det er gøy å eksprimentere også. Lurt å SKRIVE NED (hvorfor husket jeg aldri det!), så er det lettere å huske innstillingene du var fornøyd med. ;D

Hanne sa...

Jeg ønsker meg også spilrefleks. Kanskje jeg kan ønske meg til bursdag eller jul!
Sv. Skoene fra Zara kostet 679,-:)

Anonym sa...

Jeg har Canon digitalkamera, men jeg fikk en pakka da men kamera og 2 linser osv. men Canon merker er utrolig bra, syntes no jeg:)

Bjørg Kristin sa...

sv: hehe, det er en som heter Sandra, er nok ikke rebekka :):) hihi. Hvem rebekka forresten?

Speilrefleks er fint da, jeg vil også ha det :D kanskje som julegave :D hihi, får håpe du får det da <3

Andrea Eline sa...

Har skikkelig lyst på det sjøl, blir vel neste lønning - haha! :p Tar gjerne en bursdag på nytt jeg ;D

Anonym sa...

Vill ambefale det Canon EO 45D kan j

Marit sa...

Har ett nikon, og det fungerer kjempe bra, ikke lært meg alt med funksjoner etc enda da men ;p

Kristine sa...

Jeg har Canon EOS 450D, ELSKER det! Kan ikke så mye med kamera da, men får ganske bra bilder med det :) Du burde virkelig satse på et speilrefleks, særlig når man blogger :*

Brunette ftw sier bare jeg ;)

Anneline sa...

Jeg ville ha tatt det kamra 45D Lena, for det har jeg. Som jeg har sakt det er bare og spøre meg om og låne det, for det er bare og spøre. Det blir ganske bra bilder.
Jeg kan en del om bilder og sånn, så jeg kan godt hjelpe deg så godt jeg kan.

Maren sa...

Jeg har et Canon speilreflekskamera og er kjempefornøyd! Kan ikke så mye om hvordan man tar bra bilder og slik da, men jeg liker å prøve meg fram, og med det kameraet jeg har blir det bra bilder! Tror jeg har Canon EOS 450D. Alt med Canon tror jeg du kan satse på ;)