tirsdag 1. september 2009

Husker dere?



Husker dere denne? Satt i bilen å hørte på en cd Hansi hadde brent i stad. Da kom denne sangen, som vekka utrolig mange minner fra tiden vi fløy på diskotek på barneskolen osv. Savner den tiden<3
I dag har jeg kun vært inne pga smertene i hele munnen etter tannlege besøket sist uke. Eneste jeg gjorde utenfor døra i dag var å dra en tur til broren min for å hente noe sterkere smertestillende. Nå har det blitt så ekstremt at jeg omtrent ikke sover om natta, samt at tannlegen ikke klarte å få meg inn før på fredag. Hurra!! :| Trodde han skulle ordne visdomstennene mine jeg, ikke gjøre så det kjennes ut at hele kjeven snart faller ut.
Herregud, dere må bli lei av å høre på tannlege snakket mitt!

Anyroad, jeg lurer på om dere vet om ett gratis videoredigerings program? Jeg finnes ikke teknisk av meg, så når jeg søkte på google kom det bare opp masse som jeg ikke skjønte noe av. Så hvis dere vil gi meg link sånn at jeg slipper å rote rundt, så hadde det vært perfekt :)

Nå er det tid for vafler, brunost og smør. Namm!

9 kommentarer:

Hanne sa...

Husker så aboslutt den sangen;) Må komme meg tilt annlegen jeg også, ahr så vondt i ene kjeven... Enten hull eller betennelse. Holder meg våken om natten, men allikevel så innbiller jeg meg selv at det kommer til å gå over av seg selv;)

Andrea Eline sa...

Haha, ja. Hører på den ennå, sssh - ikke si det til noen! :p
Fikk du ikke time før fredagen, mæd - trodde døm var flinke med å ta imot "kunder" som nettopp hadde vært og fått behandling jeg, makan! :/ Håper det bedrer seg da!

Gratis redigeringsprogram? Skal ligge noe inne på data'n vel, windows moviemaker ellerno? :)

Line og baby❤ sa...

æiæi. hørtes ikke godt ut :( Finnes det ikke sånn akutt tannleger?

Katrine sa...

Den sangen har jeg absolutt ALDRI hørt før, og takk gud for det:P Var heller Tarzan and Jane som var populær på vårt disco!;)

God bedring Lena:)

Line og baby❤ sa...

ahh, skjønner. Herregud, det er lenge sia jeg har vært hos tannlegen. Skal jeg dit nå burde jeg blitt lagt i narkose tror jeg. :p HATER tannleger!!

Kristine sa...

Ah den sangen har jeg mange barndomsminner tiiil <3 ÅH!

Uff, er du ennå ikke blitt helt bra i munnen. Høres ikke bra ut :/
Aner dessverre ikke om noen gratise videoredigeringsprogrammer :(

Katrine Isabell sa...

Sangen der husker jeg godt. Barndomsminner. Hihi
Kjedelig og høre at du har vondt enda:/
Jeg bruker bare Movie Maker for vet ikke om noe gratis selv,men skulle gjerne hatt noe annet,med litt bedre muligheter. Hihi
Gikk det bra i hallen i dag eller= Knuste stjernen greit?:D

Line og baby❤ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line og baby❤ sa...

Vet ikke? Kjøpt min på Cubus, de tømmer butikken på torvbyen, så er masse salg der :)

Alltid deilig å knuse Stjernen ;D