torsdag 27. august 2009

Tired of it


Donkeyboy-ambitions
I dag er humøret mitt helt nede. Munnen er fortsatt ikke ett eneste hakk bedre etter tannlegen i går og jeg begynner å bli rimelig sliten av å gå på smertestillende. I natt våkna jeg av at det kjentes ut som om hele hodet skulle sprenge og da brøt jeg ut i gråt, så Mikael måtte kose med meg helt til jeg klarte å sovne igjen ett par timer senere. Håper jeg slipper det samme helvete i natt!
Men jeg skal ikke ha noe klageblogg, så dere skal få slippe å høre hvor synd det er på meg.
Isteden tenkte jeg at jeg skulle lage en videoblogg hvis jeg er bedre i morgen, så kom gjerne med tips om hva jeg kan videoblogge om.

Flere av dere som har trekt visdomstennene sine? Og har dere hatt så vondt isåfall?

Nå blir det film før senga roper på oss :)

Husk tips til videoblogg!


9 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Uff, det hørtes ikke noe godt ut :(
Masse god bedring, det er rene sykehuset hjemme her idag også :/

Andrea Eline sa...

Det går nok over skal du se, selvom det ikke høres helt bra ut! :/ Bra du har noen der til å passe på deg :)

Du kan videoblogge om..det å flytte for seg selv? :)

L sa...

Har ikke fått visdomstenna mine en gang jeg :P usj håper det blir bedre snart snuppa :). <33

Marianne sa...

Har ikke trukket noen nei, men har gjort litt vondt når de nå holder på å vokse ut. Men tror det er plass til dem i munnen, så de blir vel ikke fjernet med det første.

God bedring! =))

Kristine sa...

Uff stakkars, høres helt forferdelig ut! Har ikke fått visdomstennene ennå jeg, håper ikke jeg får de heller :s

God bedring søta <3

Andrea Eline sa...

hehe, aldri vært i bryllup nei - må gjøres noe med! :)

seriøøst?? ÅÅÅÅÅH, begynn å planlegg da!! :D

Line og baby❤ sa...

Hehe, jeg skjønner det ikke helt selv :p Men har begynt å gå opp for meg etter jeg så bebisen på UL :) Bare å kjøre på, dere vet hvordan dere gjør det^^ ;D

SKal til legen på mandag, så får henvisning da ;)

MalinMJansen sa...

Mine visdomstenner hakke kommet helt ut engang de.. Får håpe det går over snart! Stakkar deg =/
Btw, det bilde av deg er så ille fint :)<3

Marit sa...

Masse god bedring! Tannpine er det værste som er :S