onsdag 26. august 2009

har følt meg bedre

I går hadde vi fått en jævla ORM inne på soverommet våres, og jeg var selvfølgelig helt i 100 å svetta og gråt om hverandre. Grunnen til at vi merka det var fordi Mikael skulle inn å slå på lyset og da tråkker jo han selvfølgelig på det jævla krypet. Skal si deg det var en gutt som hoppa fort ut igjen. Så i natt sov jeg dårligere enn jeg noengang har gjort. Klarer ikke helt å beskrive hendelsen, men jeg holdte hvertfall lett på å svime av :| Som dere skjønner, så kunne det ikke falt meg inn i helvete å ta ett bilde av den til dere! Men det skjønner dere nok..

I dag har jeg trekt 4 visdomstenner, samt en vanlig tann fordi visdomstanna hadde grodd seg inn i den. Så nå sitter jeg her å kan ikke si ett eneste ord uten at det verker og stikker i hele munnen. Ibux tar jeg omtrent hver time, siden smerten kommer tilbake like fort som den går. Så kommunikasjonsmiddelet mitt med Mikael er msn og noe som kan ligne på tegnespråk :p

Så de 2 siste dagene har ikke akkurat vært perfekte vil jeg si.

Nå graver jeg meg så langt jeg kan under dyna igjen for og prøve å sove bort litt av smerten.

Beklager for ett negativt innlegg med mye banning og klaging, men det tåler dere vel ;)

Bilde: google

9 kommentarer:

Torbjørg sa...

Jeg føle virkelig med deg, jenta mi. Håper alt bli bedre etter hvert, det kommer til å bli det, men med tiden. Syntes virkelig synd på deg og mikael igår kveld, og spesielt deg idag. Men jeg er ubeskrivelig glad i deg uansett da :D <3

Line og baby❤ sa...

Dakar deg :/ God bedring Lena !

Marit sa...

Aw, så utrolig ekkelt! begge deler egentlig, orm + tannlege, snakk om dårlig dag'a! God bedring!!!! :D

Katrine Isabell sa...

ææææh jeg får frysninger på ryggen både av ormen og tenna. Håper virkelig smertene i munnen går over fort frøken:) God bedring:D

Marianne sa...

Ikke bra! Masse god bedring!!!

Line og baby❤ sa...

Ntåå, så søt du er :D Trenger ikke gi noe som helst, bare så du vet det:) Ja, vi skal vite kjønnet. Lettere å handle da, hehe :)

Andrea Eline sa...

Håper du har det noe bedre idag, virka ikke helt frisk i formen igår! Uflaks óg da, er ikke hver dag man får en orm (eller to) innpå rommet! :p

Bjørg Kristin sa...

Å herregud :O hadde jeg hatt en ORM på soverommet mitt hadde jeg nok dødd og besvimt om hverandre, fyy!! :S

Hater tannlegen, stakkars deg :( håper smertene går fort bort igjen da!! :)

Lillian & Torjus sa...

uff, stakar. God bedring!

sv: Smykket kjøpte jeg i butikken til Cecilie Melli på Bislett, Oslo. Men hun har en nettbuttikk ceciliemelli.no