torsdag 17. september 2009

Finally mine!


Taylor Swift - You Belong With Me
For 2 dager siden ble endelig ett Canon Eos 450D speilreflekskamera mitt! Mamma var så snill å ga meg det som en forskudds bursdagsgave så jeg slapp og bruke mine egne penger på det. Har ønska meg det i lange tider rett og slett fordi jeg er glad i å ta bilder og dermed lei kvaliteten jeg får på ett vanlig digitalkamera. At valget falt på 450D har jeg ikke angra på ett sekund enda. Har ikke hatt så mange muligheter til å bruke det, men lover at det skal bli flittig brukt til bloggbilder fremover.

Q: Har dere speilrefleks, isåfall hvilket?

Grunnen til dårlig blogging for tiden er fordi jeg driver å ordner ny blogg på en annen bloggportal. Er så lei samme gamle blogspot, så nå skal det bli godt med litt forandring :) Poster adressen når den er oppe og går for fult!

Nå skal jeg sette bena i grønnsåpevann og ta på salve etterpå og håpe at tåa mi blir bra snart. Kjedelig at jeg ikke får beinet ned i noen andre sko enn de største jeg har :/ Og jeg har fortsatt ikke glemt videobloggen, men er fortsatt greit tett i nesa sååå..
Blogges i morgen.


5 kommentarer:

Hanne sa...

Så gøy med nytt kamera, grattis:) Jeg har ikke speilrefleks, men har veldig lyst på! Kommer nok til å ønske meg et til bursdag eller jul:)

Katrine sa...

Hei! Om du har sår på tåa prøv mentholatum, har hørt det funker men har ikke testet det selv... men alt er kanskje verdt ett forsøk?

Gratulerer med kamera. Jeg har også lyst på Canon Eos 450d, tenkte å ønske meg det til jul jeg, selv om det er "lenge" til!

Line og baby❤ sa...

Jeg har Sony a300, og er veldig fornøyd med det :) Enda bredre hadde det vært om jeg hadde klart alle innstillingene på det:p haha..

Bjørg Kristin sa...

Aww, så heldig du er :D det er akkurat sånn jeg ønsker meg :(
Hvor dyr var den? :D

Jeanette sa...

Morsomt med nytt kamera ;D Gratulerer :)