tirsdag 15. september 2009

Hvil i fred


Soundtrack Dirty Dancing - She's like the wind
Den eneste skuespilleren som virkelig har fanga meg ordentlig noen gang er Patrick Swayze, i kveld gikk han bort etter å tapt mot kreften bare 57år gammel. Jeg er helt i sjokk, siden kroppen hans svarte så positivt på cellegiften og at han var i gang med sitt "vanlige" liv igjen.
Legger ved noen bilder istedenfor at dere skal lese opp og ned hvor sjokka og lei meg jeg er! Men det er ingen tvil, han var og er en stor mann!




Ingen tvil om at dagene fremover kommer til og bestå av Dirty Dancing i dvd spilleren hele tiden!
Hvil i fred Patrick :(

9 kommentarer:

Hanne sa...

Utrolig trist, han var en kjempedyktig skuespiller! Jeg tror alle har et forhold til Dirty Dancing...

marita sa...

Han var en kjempe flink skuespiller.
R.I.P Patrick Swayze

Kristine sa...

Det er så trist! RIP Patrick Swayze <3 Han er og forblir historisk!

MalinMJansen sa...

sv: ja, det er spennende :D .
Men, når skal du svare på de spørsmåla fra spørsmålsrunden? :D er klar for å lese:P hehe

Monica S sa...

Trist!
Han var er kjempeflink skuespiller og vil nok alltid bli husket!

MalinMJansen sa...

sv: okei:D uff, å være syk er så dritt =/ håper du blir fort frisk <3

It's Aggy bitch! sa...

RIP :(
digget filmen Ghost < 3

Katrine sa...

Sv: Uff, nå ble jeg skuffet:( Jeg får prøve det i morgen, har også 30dagers åpent kjøp, så kan bytte det om jeg ikke er fornøyd;)

Jeg er klar for kamp i morgen:D

Marianne sa...

Å neii!! :( :(
Det hadde jeg ikke fått med meg før jeg leste på bloggen din nå.

Hvil i fred. Du var en fantastisk mann! :(