torsdag 3. september 2009

Ny blogg og middagstips

De siste dagene har det vært dårlig blogging fra min side fordi jeg prøver å få lagd meg en ny og bedre blogg på bloggbyen.com, men hittil sliter jeg veldig. Som sagt før, jeg er IKKE teknisk i det hele tatt. Søte Kristine har prøvd å hjelpe meg, men dum som jeg er skjønner jeg ikke så mye.

Uannsett, i dag tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på å lage noe nytt til middag. Da falt valget på ovnsbakt laks med sitron og nypoteter. Og dere som er glad i laks burde virkelig prøve det. Gutten min elsket det hvertfall :)
Ikke værre enn å smøre en ildfast form, dele en laksefilet i 8 like store biter og salte de, legge sitron mellom hver av bitene, ta 1ts crème fraîche på hver av filetene og litt grovt klippa persille på toppen. Og så setter du det på øverste rille i 20min!Mmmm, yummi :D
Før jeg satt det inn i ovnen
(får ikke rotert bilde :/)

Også trenger jeg litt hjelp når det kommer til en topp jeg kjøpte på Gina Tricot her om dagen. Er litt usikker på om jeg skal beholde den eller ikke, så hva synes dere? Kledde jeg den? :)

Nå har vi rydda og gjort om litt her, så nå er kroppen min veldig klar for senga kjenner jeg.
I morgen venter en lang dag også, så da er det greit å være litt utvilt :)
Blogges søtinger <3>

8 kommentarer:

Hanne sa...

Synes toppen var fin jeg:) Laksen så kjempegod ut, fint med litt middagstips!

Line og baby❤ sa...

Det så godt ut! Synd jeg ikke kan spise det nå som jeg er gravid, men skal jaggu prøves når ungen kommer :)

Toppen var fin til deg:)

Katrine Isabell sa...

Namnamnam,jeg elsker ovnsbakt laks:D
Den toppen kledde du kjempe godt syns jeg:) Herlige farger.
Tusen takk for spørsmålene;D

Bjørg Kristin sa...

Den middagen så virkelig god ut, det skal jeg prøve engang :D

toppen var kjempe søt på deg :D behold den<3

Marit sa...

Det der så godt ut! ;D

Marte sa...

Den toppen var veldig fin, og bloggen din er nydelig!

Andrea Eline sa...

Vet du hva Lena, vi tar to fredager etterhverandre. Hvor du lager laks til meg, så lager jeg kantarellsuppe til deg! :) deal?

Må ha kjapt svar, må få plukka kantarellen vettu - og du må forsåvidt ut å fiske óg, ska du rekke det før vinter'n ;)

L sa...

Så faktisk godt ut, men liker da ikke fiskt men :( hehe.

Syns den toppen var kjempe søt :) Må beholde den da ;D. Går det bra med deg ?. Kos deg masse videre.