søndag 13. september 2009

Pleie og besøk


Tinchy Stryder ft N-nubz - Number One
Jeg har selvfølgelig klart å bli syk. Feberen har begynt å komme og nesa renner som om den skulle vært ett vannverk. Som alle sikkert har erfart så føler man seg mye mer skitten enn man egentlig er når man er syk..
Så isteden for og synes synd på meg selv har jeg tatt en lang dusj med skrubbing av hele kroppen, hårkur og ansiktsmaske. Etterpå smørte jeg inn kroppen i body lotion fra Biotherm og ansiktet med en fantastisk ansiktskrem fra Lancôme. Nå sitter jeg med bena godt planta i ett fotbad og senere skal jeg skrubbe, peele og smøre de også. Føler meg allerede 10 ganger freshere :)
Tidligere i kveld har vi hatt besøk av noen venner, noe som var utrolig koselig. Spiste hjemmelaget pizza, tok noen glass med champis og cider, spilte buzz og så film :) En av de kosligste lørdagskveldene jeg har hatt på lenge.

Nå skal jeg trippe inn på badet og ordne føttene. Håper dere har hatt en fantastisk lørdagskveld alle sammen :) Videobloggen lager jeg på mandag hvis jeg er frisk, I promise!
Blogges i morgen.


11 kommentarer:

Marianne sa...

Åå, så flink å ta vare på sjel og kropp! Hørtes veldig deilig ut.

God bedring, håper du blir frisk igjen snart! :)

torbjøg sa...

Var en utrolig herlig kveld igår, jenta mi <3 Koste meg masse masse lenge siden jeg har hatt en så kos kveld <3 Håpe ikke det blir lenge til nesten gang a ^^, Looove you <3

Hanne sa...

Deilig med skikkelig egenpleie:) Det hjelper faktisk å ta en dusj og stelle litt pent med seg selv når man ikke er helt i form!

Bjørg Kristin sa...

Godt med litt pleie iblant, da føler man seg så bra etterpå også :D hihi<3

Jeanette sa...

Masse god bedring <3!

MalinMJansen sa...

god bedring Lena :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker den sangen :D

marita sa...

Deilig å pleie seg selv engang i blant :D

god bedring da:)

Kristine sa...

Åh slike dager, "spa"dager er deiligee <3 Man føler seg så utrolig vell etterpå :) God bedring <3

Catherine Sund sa...

åååh, det hørtes utrolig deilig ut nåå <3

Monica S sa...

Peeling,skrubb og alt det der er utrolig digg<3

SV; Ja,er link til sjerfet på bloggen ;)