mandag 14. september 2009

Sjukkling :|


Sean Kingston - Replay

Rakettforskeren Lena var så dum at ho dro på fotballkamp i går, så formen forværra seg ganger 10 når jeg var hjemme derfra. Nå har feberen kommet seg greit over 39,5, snørra renner som om den aldri kommer til og slutte og smaksløkene er hvertfall vekk. Så i går kveld var jeg så dritt lei av å henge hodet over doskåla samt og tørke snørre hvert minutt, så jeg helte nedpå èn halv flaske med TRAN. Jeg aner ikke om det hjelper, men akkurat da var jeg desperat.
Dette bildet bekrefter dagen hittil veldig bra. Go' radion min, ibux, saltvannsspray, nesespray og masse papiiir!

Nå skal jeg krype langt under dyna igjen. Videobloggen lager jeg ikke før jeg er frisk, rett og slett fordi nesa er så tett at jeg såvidt klarer å stave ordene jeg sier riktig.
Tror forresten jeg får speilreflekskameraet etterpå, selvom det fortsatt er 2 uker til jeg har bursdag! Yaay :D

Vi blogges søtinger.


5 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Huff, blir frisk til kampen! Jeg drar med mammsen på UL imorgen, så kan du ligge i sengen å blir frisk imens ;)

Camilla Didriksen sa...

Ah, god bedring!! :):)

AlexandraEi sa...

Uff du får ha goo bedring! Bli frisk :)

Marianne sa...

Ikke for å skremme deg, men feber, oppkast og vondt i halsen er jo tre (av flere) symptomer på svineinfluensa. I tillegg til hodepine, hoste og frysninger, osv.

Synes svineinfluensa er mye hysteri og sånt, men kan jo kanskje være lurt å få sjekket det opp. :) Bare for å være på den sikre siden.

Håper ikke det er det du har fått da. :) Er mye VANLIG influensa ute og går nå også, så kanskje ikke noen grunn til å bekymre seg. God bedring, søta! :)

Bjørg Kristin sa...

uffameien da!! er syk selv, men ikke så ille som deg!! Masse god bedring, det der er ikke mye godt nei! :(