fredag 11. september 2009

Shut up and drive


Rihanna - Shut up and drive (ironisk med tanke på innlegget :p)
I dag ble det en tur til Sverige med Mikael, Andrea, Joakim og Anneline. Turen var ille koselig frem til det var en av våre nye landsmenn som fant ut at han skulle kjøre som ett svin på veien hjem. Først kjørte han forbi og la seg foran oss, da begynte han å kjøre på kryss og tvers av veien, samt bråbremse, for så å gasse på og kjøre på kryss og tvers igjen. (les: det var mange biler både foran og bak også) Han skulle jo da selvfølgelig ut på E6 hvor vi også skulle, og der var det jo brått betraktelig mange flere biler. Han ga seg ikke med tullekjøringa å kjørte på kryss og tvers over 2 felt og mellom biler i stor hastighet og fortsatte sånn frem til bomstasjonen. Der kjørte vi forbi han og så ikke noe mer til han....helt frem til vi var kommet ett godt stykke på veien. Da kommer han kjørende bak oss, og legger seg i feltet til venstre for oss (det er ett felt som ikke skal kjøres på, men brukes hvis biler stopper etc.)
Deretter legger han seg ut rett foran oss, så en annen bil holder på å svinge rett i autovernet, samt at vi holdte på og smelle til han i ræva. Etter dette kjørte han i hundre og helvete videre, mens vi ringte politiet. Håper og tror han ble tatt og mista lappen på stedet
Sånne degoser skulle ikke hatt lov til å ha lappen!

Nå skulle gjerne humøret vært sånn:Men det er mer sånn her:

Senere på kvelden ble det farging av hår og masse prat her hjemme, så kvelden endte vel ikke så halvgæli' alikevel. Bare irriterer meg grønt over sånne idioter i trafikken :|
Nå skal jeg ta meg ett stooort kakestykke og se film med verden beste kjæreste, før det er en deilig seng, dyne og pute som skal få besøk
av meg.


7 kommentarer:

Marianne sa...

DOH! Hater virkelig farlige bilister. Og folk som bare ikke gidder å følge trafikkreglene. Det er så sinnsykt unødvendig.

Håper også den sjåføren der mista lappen på stedet.

Hanne sa...

Huff, han hørtes jo helt idiot ut da! Sånne folk burde miste lappen på stedet...

Andrea Eline sa...

mente vel høyre sida? :)

Uansett, idioti-kjøring!

Line og baby❤ sa...

æyy, det er mange idioter som ikke skal ha lappen! Bra dere ringte politiet, og jeg håper han råtner i fengsel ;D Han tenker jo ikke klart, på at han setter mange andre liv i fare. Grr, de der altså. Jeg har forresten sendt inn bil saken min til vg, se og hør, tv2 og nrk. Haha, håper de tar kontakt ;D

Monica S sa...

Han høres jo helt idiotisk ut!
HAkke lappen jeg :(

Lykke til med farginga!

Linn Marie sa...

sv. hehe aner ikke jeg ser ikke på hockey så mulig jeg bare har sett deg på bilder derfra eller sånn, er ikke helt sikker hehe :P

Herregud så utrolig teit måte å kjøre på.. At de ikke skjønner at det virkelig kan gå ille liksom, jeg blir så irritert på sånt jeg. Tenk om det hadde skjedd en ulykke liksom. Sånne folk skulle ikke hatt lappen.

Bjørg Kristin sa...

koslig med sverigetur da! :)
IKKE bra at humøret er sånn:( håper det endrer seg fort :)