torsdag 10. september 2009

I nattetimene


Agnes - Release me
Da ser det ut som det blir en aldri så liten videoblogg. Skal prøve å få lagd den i morgen, hvis ikke kommer den på fredag. Morro at det kom inn så mange spørsmål forresten, mye mer artig å lage videoblogg når man har noen spørsmål og bryne seg på.

I skrivende stund er det svarteste natta ute og vi har nettop fått besøk av godeste Håkon Dalen. Så her sitter guttene og spiller NHL, mens jeg stapper i meg noen deilige rundstykker med salami, samt kaffe mocca. (bare sånn så jeg er sikker på at jeg aldri sovner)
I kveld har det vært en helvetes diskusjon på facebook, så nå er mailen min full av 200 uleste meldinger fra FB. Noen som vet åssen jeg gjør så jeg slipper disse varslene på e-post?

Forresten funnet at når det gjelder speilrefleks blir det en canon eos 450D.
Noen av dere som har erfaringer
med denne? Positive/negative?

Blogges i morgen søtinger!


6 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Jeg har Nikon spreil refleks kamera, og elsker det :D

Hvor mye var klokka når Håkon kom denne gangen?:p

Anita sa...

Du går på instillinger, personinstillinger også på varsler :) Der kan du velge hva du vil ha mail om.

Ane sa...

Paprika'en så nesten ut som munn :D
Har Nikon jeg også, elsk <3

Andrea Eline sa...

Haha, har tenkt på det selv :-) sykt lyst på det selv. Kanskje jeg skal joine og kjøpe likt, så kan vi lære hverandre litt ;)

Tror du går inn på brukerinnstillingene dine på FB for å gjøre sånn at du ikke får mail om det :)

Anneline sa...

Bra valg :D det kamra er ufatelig morsomt og ta bilder med :)

Kan vise deg hvordan du bruker du vis du vill det :) Jeg bare elsker det kamra :)

Bjørg Kristin sa...

Det så godt ut, kaffe mocca er digg, har allerde drikket 4 kopper av det i dag :P

Jeg vil også ha sånn kamera :(