tirsdag 8. september 2009

Spørrerunde (!)



Keri Hilson - Knock you down

Skrivesperren har tatt meg, og hodet mitt er helt tomt om dagen. Derfor starter jeg en spørrerunde i og med at jeg ikke har hatt det på rundt ett halvt år.
Så nå kan dere bare spørre i vei om alt dere måtte ha mellom øra. Alltid morsomt med litt kreative spørsmål :)

Får jeg over 25spm blir det videoblogg. Jeg har nemlig lært meg åssen jeg bruker Windows moviemaker! På tide? :)
Kjører spørsmålsrunden fram til fredag formiddag :)
Nå er det sofaen og film som gjelder. I morgen er det en ny fullbooka dag.
Blogges søtinger!


27 kommentarer:

Anonym sa...

Syns du skal vise åssen sminke du bruker og sminke tips jeg snuppa :)
Håper det blir vidioblogg :D

Forestten, utrolig fin ring :D
Misunner deg <3

Gla i deg <3
Klem Natalie

Lena. sa...

Hehe, tror jeg er for klønete til å ha en sminkevideo. Men kan jo alltids prøve èn dag :)

Takk, ille fornøyd med ringen selv. Mikael har god smak :*

Kom med spørsmål da jenta mi <3

Mira sa...

Skinnjakken er fra HM. :) Løp og kjøp!

-Hvor lenge har du og kjæresten vært sammen?
-Favorittdesigner?
-Favorittbutikk?
-Går du på skole, i så fall hva?
-Jobb ved siden av?
-Hva gjør du i fritiden?

Lila sa...

Hvorfor blogger du?

Jeanette sa...

Favoritt film?
Favoritt sko?
Hva kan du ikke leve uten?

:)

marita sa...

sv: Tusen takk for det :) termin i dag ja, så håper det skjer noe snart :).

hvorfor blogger du?
favoritt blogg?
favoritt farge?

Hanne sa...

* Hvor henter du inspirasjon til blogging og outfits?
* Hva er ditt favorittreisemål, pluss drømmereisemål?
* Favorittsjokolade?:)

AlexandraEi sa...

hvorfor blogger du?

MalinMJansen sa...

hvorfor er du så søt? :D hehe :P

- hvordan møttes du og Mikael? =)

Andrea Eline sa...

Tja, vet jo det meste. Men, man kan jo alltids spørre - er jo moro for andre å lese (høre forhåpentligvis) :)

- Hvem er det som er sjefen i heimen? ;)
- Syden eller Norgesferie?
- Blogg eller facebook?

Og sist men ikke minst, når står bryllupet? ;) hehe

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Bjørg Kristin sa...

ehm, da kjører vi :D

1. Hvorfor er du så søøt?:D
2. Når begynnte du med bloggingen og hva innspirer deg?
3. Hvordan ble du kjent med Rebekka?
4. Hvordan legger du inn sånn youtube linje med musikk øverst?
5. Hvordan skole, jobb går du på?

Klem :D<3

Linn Marie sa...

sv. uff stakkars hund!

Hmm jeg er så dårlig på å finne på spørsmål jeg hehe og de fleste gode er jo allerde tatt xD Det er liksom noe kjent med deg, vet ikke om jeg har sett deg før eller hva jeg :P Ser vi har noen felles venner på facebook hehe :P

- Hvis du kunne reist hvor som helst i hele verden, hvor ville du dratt?

Line og baby❤ sa...

Hvorfor er du så søt og snill og grei? ;D

Har funnet ut på den tiden jeg har kjent deg at du er en person man virkelig kan stole på. Du stiller opp om det er noe og tar deg tid. Jeg er utrolig glad for jeg ble kjent med deg Lena, du er herlig! ;)

Camilla Didriksen sa...

Den sangen er digg :D

Kristine sa...

Hva gjør deg glad?
Hvordan ser drømmelivet ditt ut?
Hvor mange barn vil du ha?
Fineste fargen?
Nevn dine favorittbloggere?

:* håper på videoblogg <3

Monica S sa...

Hva slags musikk hører du på?
Csi miami eller csi ny?
Favoritt film?
:)

Anonym sa...

Vokser du en bjørn igjen? ;)

Lena. sa...

Hahaha, herlig spm :D

kinehelene sa...

Ikke akkurat et originalt spørsmål, men; Hvis du kunne tatt med deg én ting på en øde øy, hva ville det vært? ;p

Marianne sa...

Hvor ser du deg selv om ti år? :)

Videobloogg :D

Maria Isabell sa...

Jeg lurer på om du studerer eller jobber? Og i såfall hva? :)

Catherine Sund sa...

Hva er ditt beste minne ?

Katrine Isabell sa...

YES her blire videoblogg:D


-Hvorfor er du alltid så søt og grei?:D
-Hva er det beste du får til frokost?
-Favoritten til middag?
-Hva drikker du helst på fest?
-Drinktips?
-Om du fikk 10 millioner,hva ville du brukt de på?
-topp 5 butikker du handler i(nett og vanlig)
-Hvilket plagg er du mest fornøyd med?
-Drømmeferie?
-Hvor ser du deg selv om 5 år?
-Hvilke ting gjør at du er stolt over byen din,uten om Sparta da selvfølgelig:D ?
-Hvor høy er du?
-Hva har du mest lyst på akkuratt nå?
-Hva er en perfekt helg for deg?
-Hva gjør du når du vil skjemme deg selv skikkelig bort?
-Blire noe bloggmiddæ snart igjen eller? hihi

Gleder meg til video nå! Oh yes;D

Anonym sa...

-Fotball eller Is hocky?
-Viste du at du skulle bli forlova?
-Hvem parfyme lukter best?
-Hva gjør du ellers på fritiden?
-Liker du og blogge?
-Noe som er ureferdig her i verden?
-3posetive ting om deg selv?
-3egenskaper du vet du har?
-Favoritt serie?
-Favoritt film?
-Favoritt bok?

MalinMJansen sa...

vet ikke om noen har allerede spurt, men ;

- Hva vil du at barna dine skal hete? (1 gutt og 1 jente)

hehe:P

Anonym sa...

hvorfor ikke:)