torsdag 20. august 2009

Buy or not ?


David Guetta feat. Kelly Rowland - When Love Takes Over


Denne kjolen fra gojane.com har jeg hatt i baktankene i ett par timer nå, og jeg har virkelig lyst på den. Trenger sårt en helt enkel kjole som lett kan pyntes opp med ett par høye pumps og litt accessorier etc.
Synes dere jeg skal gå for den? Flertallet bestemmer rett og slett :)

I dag har vi hatt besøk av Torbjørg og kjæresten hennes. Spilte buzz en god del ganger og gutta herja med oss hver gang. F L A K S ;p Bra jeg har vokst fra meg bittelitt av "dårlig taper" syndromet. Skulle vel egentlig lagt ut noen bilder fra kvelden også, men siden de ble tatt av mobilkamera er de ikke så bra at det gjør noe uannsett. (+ at jeg ikke gidder å legge de over nå)

I morgen blir det en tur til Oslo, i hovedsak fordi jeg må finne gave til verdens beste jente som snart blir ett år nærmere pensjonist. Men brått blir det vel kaaanskje litt på meg også. Mihi ;D

12 kommentarer:

Martine Elise sa...

Kjøp kjøp kjøp. Ellers gjør jeg det ;) ahah

Hanne sa...

Jeg synes så absolutt du skal gå for den, superfin:)

Maria Isabell sa...

Jeg synes du skal kjøpe den :) Kjempefin! Kos deg i Oslo da :D

Malin sa...

Go for it, sweety:-) Ja, han fra fredrikstad btw :p Å jeg er overlykkelig for at Øystein er ute av min verden :-D

Line og baby❤ sa...

Skal dere ta tog? :D

Kjøp den! ;)

Bjørg Kristin sa...

aah, jeg elsker den sangen der!! :D my favorite :D

Kjøøp :D

Line og baby❤ sa...

aha :) Hva skal dere der a?:)

Kristine sa...

Den var nydelig KJØP den :)

Line og baby❤ sa...

ok,skal du inn alene?

Silje sa...

åh, kjøp den! nydelig

Katrine Isabell sa...

Sinnsykt fin:D Hadde lett gått for den:D

Andrea Eline sa...

KJØP KJØP KJØP, du vet du ikke kan spørre meg! "Kjøper du den ikke, vil du angre - det er alltid sånn!" ;)