fredag 21. august 2009

bakern

Nå er klokka 00.36 og jeg er nettop ferdig med å bake kake.I dag har jeg kun fått i meg en matbit til middag, så når jeg for 2 timer siden fikk lyst på kake, kan jeg love deg at jeg ikke var treg til å lage èn.

I dag var jo planene som står i innlegget under, Oslo. Men så langt kom vi ikke. Når jeg stod for å pusse tenna til morgenen i dag var jeg svimmel og kvalm å ville bare grave meg under dyna igjen. Så dagen har gått med til pleie av meg selv og en tur i butikken. Var en tur innom cubus for å kapre kosedressen dere se på bildene under også. Jeg elsker passformen, fargen og det faktum at den var så billig og alikevel er så sinnsykt deilig å ha på.
Nå skal jeg nyte kaka, før jeg hiver meg i seng og satser på at jeg er bedre og klar for tur til Oslo i morgen. Var heller ingen tvil om avstemningen på om jeg skulle kjøpe kjolen i det forrige innlegget, så den er bestilt :)

7 kommentarer:

Katrine Isabell sa...

Sv: Hadde aldri kjøpt en sånn tlf selv. er helt høl i hue!:p

ååh den kaka di så helt sinnsykt god ut! Nå fikk jeg lyst på kake! Eller muffins. Lurer på om ikke det blir noe sånt gitt:D yummy!

Utrolig fin kosedress du har fått tak i også;) God bedring,og god tur til Oslo:)

Andrea Eline sa...

Jeg vil óg til Oslo, men jeg får vel være hjemme å passe bikkja - kanskje luft'n litt i Sverige ellerno :p haha.

Har så syyke lyst på den kosedressen sjøl, muligheter for at det blir Cubustur idag! ;)

Og kakebaking midt på natta, skjer med det? Hahaha :D

Line og baby❤ sa...

Hry, skjer med rødt?:p hehe.. Den er deilig den dressen der ;)
KAKE, herregud jeg er kakemonster for tia! :/

Bjørg Kristin sa...

Nå fikk jeg virkelig lyst på kake ja :D hihi<3

Nydelig kosedress:D

Kristine sa...

Håper du koser deg i Oslo da søta :*
NYDELIG kosedress, fargen og formen og alt! <3

Marit sa...

Den kaka så utrolig god ut :D:D

Lillian & Torjus sa...

Typisk sånn ting jeg også kan finne på :)
Kjempefin kosedress!