søndag 23. august 2009

Vellykka helg, søndag igjen



Kid Cudi vs Crookers - Day 'n' Night.
I går var det bursdagsfest for lille jenta mi Andrea, en fest som ble mer en vellykka. Jeg storkosa meg gløgg ihjel hvertfall!
Ble tatt litt bilder i går også, men føler jeg legger ut festbilder sånn ca hver eneste helg, så denne gangen holder jeg de for meg selv og legger ut noen på facebook isteden.

Jeg har virkelig vært en dårlig blogger de siste dagene, men jeg har ikke tenkt til å beklage meg. Har storkosa meg med gode venner, kjæreste og hockey. Hva blir vel så mye bedre enn det? Innimellom der har jeg ikke hatt ork eller lyst til å blogge, men regner med at de fleste av dere kjenner dere igjen der.

I dag sov vi uhyggelig lenge, så når vi stod opp var vi veldig klare for middag. Ble raskt bestemt at det stod taco på menyen i dag, yummi! :DNå skal jeg slenge meg rett ut på sofaen sammen med gutten min å se fotball.
Bra jeg elsker sport like mye som han, hvis ikke kunne det forholdet blitt veldig komplisert til tider :p

Hva har dere søtinger gjort i helgen?

10 kommentarer:

torbjørg sa...

Sv: Takk for en utrolig kos kommentar jenta mi <3 Som du sier, ingen fortjener det, men jeg trodde jeg fortjente det, så lot det bare være. lærerne så ikke hva som skjedde, når det til og med skjedde i klasserommet, så turte ikke å si noe :( men men. jeg har det bedre nå, det vet jo du også :D

Kristine sa...

Bursdagen er så gøy :-)
Høres ut som du har kost deg da!

Vi sov ALTFOR lenge i dag.. Men det er vel bare slik det er på søndager :D

Hanne sa...

Nå fikk jeg utrolig lyst på tacos:)
Helgen har vært super, med sol, fest og båttur!

Hanne sa...

Hallooo, vil du komme hit og vaske for meg? Også kan du lage taco til meg etterpååå?:D JA!

Marianne sa...

Det høres ut som du har hatt en fin helg=)

Jeg har kost meg masse selv;)

Andrea Eline sa...

Jeg har kosa meg med verdens herligste skapninger, feira meg selv og hatt det heftig moro! :D

Anonym sa...

Hei, du har ikke svart på mailen jeg sendte deg ang. playsuiten! :)

Anonym sa...

sv: det er greit, ville bare si i fra i tilfelle du hadde glemt det :)

L sa...

Hei :)
Konkurranse på bloggen min snuppa <3. Hvaa driver du med ? :)

Lillian & Torjus sa...

Hørtes ut som en herlig helg, og taco er digg!