tirsdag 25. august 2009

Bursdag og barndom

Nå sitter jeg her med eyepatchene jeg nettop fikk i posten og det minner meg om at jeg må ræva i gir å sende premien Katrine vant på bloggen for en stund siden. Men jeg har hvertfall lagt med en liten ekstra ting siden jeg er så ufattelig treig.

I dag hadde verdens beste Andrea bursdag, noe som selvfølgelig måtte feires med en tur på pizzanini. Hele gjengen var der, untatt Malin. Er ved sånne sammenkomster man merker hvor mye man savner latteren og smilet hennes. Men ho er bare x-antall mil unna i militæret, så heldigvis er ho tilbake og kan gjøre nye sprell med oss neste sommer :)
Men...jeg kan fortsatt ikke skjønne at vi er blitt 19år alt. Synes ikke det er lenge siden vi alle stod spente på trappa til barneskolen og var klare for å bli ropt opp èn etter èn. Nå er det ordentlige skole og jobblivet i gang, noen flytter, andre blir.
Trøsten er at vi hadde en helvetes god barndom sammen og at vi skal ha det sinnsykt bra sammen som "voksne" også.
Nå er vel dagen så og si overstått, men koselig om dere slenger igjen en bursdagshilsen til ho i kommentarfeltet her, bedre sent enn aldri. Vet ho er innom å leser. Mihi!
Happy b'day!
Nå skal jeg krype i armkroken til Mikael og kose meg smultringer.

Legger inn en video av Spice Girls fordi det vekker gode minner fra den gangen vi danna èn egen liten spice girls gruppe på barneskolen. Denne sangen hører jeg på pr. dags dato også faktisk.
(herregud, nå gråter jeg også. ahh..

7 kommentarer:

Hanne sa...

Viva Forever er sååå fin, eneste Spice Girls sangen jeg liker:)

Katrine Isabell sa...

Så herlig innlegg æ:D Jeg er sent ute,men gratulerer med dagen Andrea:D
Morro og sitte å tenke tebake på barndommen. hihi
Jeg er så treg med den premien din selv. haha håpløst. Men SKAL sende den,og det fort;D

Lillian & Torjus sa...

Enig i at tiden har gått fort fra barneskolen. Grattis til venninen din!

Catherine Sund sa...

Så søt underskrift du har !
og viva forever er så fiiin <3

Andrea Eline sa...

Nta, takk sötiser! Makan te artig kveld om lørdagen, tror vi må finne oss en øde skog å feste i neste gang :p haha

Shelly sa...

Aw, den sangen er så søt.
Skjønner at det er rart, jeg er bare 17, men vennene mine flytter fra meg en etter en til ett annet land. Savner tiden da vi var små jeg, da var alle hvertfall sammen.

Arh ja, det er så godt!
Skjønner ikke hvorfor ingen andre liker det! Bra du også liker det, har faktisk ikke hørt om noen andre som liker det selv, hehe.
Søta<3

Bjørg Kristin sa...

Gratulerer masse til henne da:D Hørtes utrolig koslig ut :D

hjelper de eyepatchene noe?<3